Trivs ju som fisken i vattnet, inte helt oväntat. Har varit dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden och det är mest för att det inte händer så jättemycket stora grejer, utan jag mest bara är, and I love it. 


Elsas kompisar har varit här så i torsdag (alltså för en vecka sedan) var vi på northcote records igen. Ett jävligt roligt ställe som spelar sjukt bra musik verkligen. 

I måndags var jag och Karolina på westfields och handlade julklappar till våra au pair barn(hur skriver man ens det?). 

Vi käkade på Byrons burgers först, sen shoppade vi och sen gick vi till Ed's diner och drack Milkshakes och floats. Floats är läsk med glass i. Jag provade med Cola, måste säga att det var helt okej faktiskt!! 

Efter det åkte vi hem till Karolina och så sov jag över där. Karolinas au pair barn är ju bara för roliga. 11 bast och ironi är livet. 


Diet Coke float

I lördags var träffade jag Elsa och hennes kompisar i Covent garden och åt burgare på shake shack. Kan vara den bästa burgaren jag någonsin ätit alltså. 👇🏼

I tisdags var jag och treåringen på London transport museum vilket var jätteroligt eftersom jag inte har varit där förut och lillen absolutely loved it, dock tyckte han såklart att det var roligare att åka undergrounden dit, haha










Kul att körs underground osv, hade gärna stått kvar hela dagen och kört. (Jag då alltså)

Sen var jag även inne på Oxford street en sväng och tog en promme för att kolla på juldekorationerna 


Detta är dock Regent street hehe

Kommentera

Publiceras ej