Idag har jag och Elsa spenderat hela dagen i Richmond. Gick i butiker, åt fab food på Côte och gick upp till Richmond park där vår gamla skola ligger. 

Efter det åkte jag till Jean i Twickenham och var där till Elsa slutade jobba. Alltså Jean är en sån Queen. Hade fixat asgod mat och bjudit in bland andra Shauna. (Hon bor några hus ner på gatan så lärde känna henne när jag bodde i London första gången). 
Det är så kul för jag och Jeans son Darren har så sjuk typ humor. Han kan sägs typ hoppas ditt liv kommer suga och jag be like hoppas ditt marriage falls apart och sen asgarvar vi bara. Alltså är så skönt att man slipper göra sig till eller vara artig bara för att det var 2 år sen vi sågs sist. 

Jean hade så mycket nyheter! Alltså sen sist jag var där har båda hennes barn förlovat sig och ska gifta sig inom ett år. Hennes dotter har fått en dotter och ska få en till februari och Jean har bestämt sig för att gå i pension. Hon är ju trots allt 70 så kanske är dags.
Hon gav massa ursäkter till varför under hela kvällen och sen till slut bah "main reason is I want to though"

Hennes nuvarande student är hur go som helst och passar skitbra hos Jean. Alla som får Jean som värdfamilj ska fan aldrig gnälla. 

Imörrn ska jag träffa min förhoppningsvis blivande värdfamilj för första gången så wish me luck 💃


Toalett deluxe på stället i Richmond park där vi drack te 👌


Kommentera

Publiceras ej