Alltså åkte till Heaven taggad på Zara och kom hem taggad på MNEK. Man känner sig extremt blåst när man står där och låt efter låt bah VAH ÄRE HAN SOM SJUNGER DENNA?! 

Sjukt värd kväll! Väldigt glad att vi bestämde oss för att åka dit. Zara är tydligen/ju (?) inte så stor här så vi var väl ett gäng på typ 20 svenskar som var där för att se henne och resten var britter som taggade MNEK. Dock kunde alla Never forget you (kanske obvi?)

Okej alltså som nämnt ovan, denna MNEK, Så. Jävla. Bra. Alltså han sjöng som en kung och dansade som en jävla stjärna. Och alltså hans körsångare vilka jävla queeeeens. Asså vi snackar divor. Bard hade varit dyngnöjd. 

I övrigt trivs jag bara bättre och bättre i familjen för varje dag som går. Känner mig sjukt lyckligt lottad 🙌🏼 Det är som jag sa till Olvan tidigare idag. De är så sköna och goa och bra att jag går runt och oroar mig för att jag inte är tillräckligt skön och go och bra för dem, haha. #lyxproblem could become a real problem though?! 

Anyways tjo tjing godnatt!





P.s Suger att man inte kan publicera videos via appen??


Kommentera

Publiceras ej