Igår hade både jag och Karolina kvällen off så vi åkte in till Odeon på Leicester square och gick på ny Hunger Gamesfilmen. Oj, så inte bra den var. Kände mig ganska tom efteråt to be honest. Kändes som de skiftade mellan genrer och det kändes sonat regissören hade ångrat sig flera gånger ang hur de skulle göra med relationerna och blablabla. Det var iaf vissa scener som var ganska häftiga som var najsiga att se på en så stor biograf!

Efter bion haglade det, så den promenix vi hade funderat på röstades ner. Karro följde med och sov över här. Det var dundermysigt, men jag var dyngnervös. Mamman in familjen jag bor hos hade sagt tidigare på dagen att jag kunde ha kompisar som sov över ibland och föreslog att Karro kunde sova här inatt, men efter som jag bara sa tack då jag inte visste än så kändes det typ som jag gjorde något olagligt. Jag skickade ett sms till henne och meddelande att Karro var här, men det var så sent de hade gått och lagt sig så om hon hade ångrat sig och inte längre ville att någon skulle sova över var det redan försent ändå. Aja, lulligt beskrivet, men ni kanske fattar. Sen på natten drömde jag såklart att hon blev jättesur och inte alls ville att någon skulle sova över, haha. 

Ikväll ska jag vara barnvakt så det blir en lugn lördag! Imorrn ska jag käka sunday roast med familjen, vilket ska bli mysigt! (Det bjöd hon in mig på efter att hon visste att Karro hade sovit här så hon är nog inte sur, hon är så himla snäll så har svårt att se att hon skulle vara sur...)




Haha la upp denna på Twitter också för jag tycker det är så fascinerande att även när det är proppat med folk som försöker ta sig upp ur undergroundstationen och det liksom är kö, håller sig folk till vänsterregeln. Flertalet gånger var trappan till höger som leder till exakt samma stället helt tom.



Kommentera

Publiceras ej