Lite den känslan är det faktiskt. Det känns som jag har varit här i mitt huvud så himla länge typ. Samtidigt har man glömt bort så sjukt mycket. Man tror man minns allt, men det gör man inte. Plötsligt så minns man ännu mer om varför man blev så kär i staden från första början. 

Anlände till London vid 19-tiden och mötte upp Karolina som stod på perrongen på Barnes Bridge med finaste presenten. (Se nedan) inuti var det Oreos, lyxtamponger, macaroons, bubbel, godis, Doritos och så vidare och på chipspåsen hade hon klistrat dit en lapp, likaså på påsen. "Welcome to the city of misfit toys". Jävla Queen är vad hon är alltså.

Sen drog vi till puben där Elsa jobbar och käkade, drack och kedjerökte. Samt tog en och annan ton fel. Livet. 

Är tröttast av de tröttaste nu och ska sova skiten ur mig. Har tagit lite värdelösa bilder med min värdelösa telefon som jag har för tillfället, så blunda om du heter Diana Savina 





Kommentera

Publiceras ej