Ställde klockan och åkte dirr till en av "värdfamiljerna" som jag skulle träffa. Och alltså det huset de bor i kan va ett av de mest cray husen jag någonsin har varit i. När jag kom fram till adressen var jag tvungen att ringa till mamman för att fråga om jag var rätt för jag tyckte det var så stort. 

Fick träffa mamman (obvi) och det yngsta barnet. Supergoa båda två. Det slutade med att jag tog jobbet (vem säger ens nej till en tre-åring med gigantiska blåa ögon som skrattar ihjäl sig för jag inte kan uttala namnen på hans gosedjur rätt och tillslut bestämmer sig för att viska det i mitt öra istället för att jag ska höra bättre?) 

På eftermiddagen åkte jag, Elsa och Karro till Primark så jag kunde köpa underkläder och sen hem till Elsa för att käka tacos. Efter det åkte vi till en bar/pub som heter Northcote records. De hade happy hour (2 för 1) fram till 20. Vi kom typ halv så vi beställde in sex drinkar var direkt 👌🏼. Den sista som man drack vid typ 22 var inte asgod but who cares när de kostar 4,5 pund each? Det var sjukt mycket folk och riktig bra musik, classics som typ Michael Jackson men också typ jessie J. Vi var ett ganska stort gäng vilket var jättekul. Dels vi tre men också en jobbarkompis till Elsa och hennes vänner plus att tre kompisar från Jönkan kom förbi! Vid typ 22 började en band spela så det var livemusik resten av kvällen!

Imorrn ska vi shoppa och gå på bio 😇
Lägger upp bilder imörrn tja

Kommentera

Publiceras ej